Tuesday, August 7, 2007

doomed

mdea. ştiam că premise există dar acum deja devine al naibii de evident. tribul meu (da, acum îi pot spune tribul meu din moment ce eu trebuie să iau orice decizie pentru trib) E.S.T. a început ca un vis frumos într-o lume nouă şi minunată. un grup de români din Hell Riders (Xplorer, Bloodjay, dnvr, Alcatrasia, eu şi alţii) au decis să ia cu asalt lumea 7 de pe tribalwars.net şi astfel a luat fiinţă tribul Black Gates condus de Xplorer. numele s-a schimbat în E.S.T. (Elite Strike Team). eu am propus prima dată R.E.S.T. cu r de la români dar s-a decis să nu intimidăm pe străini şi a rămas doar E.S.T.
la început am fost o comunitate restrânsă formată exclusiv din români dar apoi am realizat necesitatea unei extinderi mai bine gândite şi au început să apară şi străinii.
în mare parte viaţa tribului a decurs fără evenimente semnificative. practic nu am luat parte la nici un război adevărat,nu am avut niciodată duşmani oficiali sau alţii să ne declare pe noi duşmani. doar răfuieli minore care se twerminau repede în caz că interveneau diplomaţii. tribul a crescut şi ca număr de membri şi ca ranking. mie cel puţin cred că mi-a mers de departe cel mai bine. am 6 sate şi mă descurc destul de binişor. alţii nu au fost atât de norocoşi. Bloodjay şi dnvr şi-au pierdut satele iar Xplorer şi Alcatrasia sunt înconjuraţi de duşmani.
părerea mea este că suntem un trib de noobi. puţini vor sau ştiu să joace cum trebuie . motivul pentru care nu am pierdut mai multe sate este că unii sunt prea mici pentru a fi ţinte. cei mai mari au fost vânaţi şi înnobilaţi. tribul e prea împrăştiat şi loialitatea nu se simte deloc. loialitate exista în grupul de români iniţial dar ei au picat prea departe unul de altul ca ea să conteze în economia jocuui. dacă un trib serios ne-ar declara război, ne-ar reduce drastic numărul de jucători.
acum stau şi mă gândesc ce este mai bine pentru trib? să-şi sisteze existenţa. asta îmi vine acum în cap. ori prin fuziune ori prin desfiinţare. asta îmi aminteşte de nişte faze tari. am fost contactat de nişte triburi să intrăm la ei. triburi cotate pe locul 400 şi ceva îi cer unui trib aflat la momentul respectiv pe 118 să treacă la ei. :))))))))))) ce tare :)))))))). triburi în care toţi membri au doar de câteva ori punctajul meu (că nici nu se compară cu punctajul tribului).
cam asta este. mă gândesc ce se întâmplă cu cei mici din trib dacă acesta nu va mai fi? dar apoi îmi dau seama că numele tribului nostru nu opreşte pe nimeni să ne atace. chiar şi noobii ne atacă :(
...............................
p.s. numai trib de elită nu am ajuns. ar trebui să ne desfiinţăm numai şi pentru că ne facem numele de ruşine :(

No comments: