Sunday, August 12, 2007

brave new world

deja mi-am exprimat dezamăgirea în legătură cu evoluţia E.S.T. mai înainte aşa că părăsirea tribului nu e mare surpriză. poate unii vor zice că am lăsat baltă tribul trebuia să-i fiu loial. ei, na! e un joc, şi vreau să mă bucur de el cum trebuie. mi-am dat seama că nu e de mine să conduc un trib, mai ales unul în care degeaba zic ceva că oricum fiecare face cum îl taie capul. grupul iniţial s-a destrămat şi am rămas şef peste nişte noobi necunoscuţi.
voiam să plec, dar nu puteam lăsa tribul fără duce.
am stat şi m-am gândit pe cine să las. trebuia să fie cineva capabil şi cunoscător al limbii engleze. m-am gândit să-l întreb pe nr 2 din trib. el a refuzat şi a spus că probabil va pleca şi el. bummer. m-am gândit la adrianna bc dar ea era plecată. max 4 nu le are cu engleza. lazidnl era atacat şi nu se ştia dacă mai rămânea cu sate. să-l las pe aza96?
între timp am "înviat-o" pe Bloodjay :). Xplorer a rămas fără net iar Alcatrasia care era sitter i-a scos contul la mezat. eu i-am propus lui Bloodjay să-i ţină contul şi să conducă tribul din umbră. am tot discutat noi până la 4 dimineaţa şi am decis să lăsăm rezolvarea pe a doua zi. între timp m-am jucat puţin cu membri tribului. am pus-o pe Bloodjay (cu un cont nou nouţ la marginea hărţii) ducesă cu titlul Reincarnated Diplomnat şi pe Alcatrasia Cu titlul Capo di tutti capi :))))) apoi mi-am şters Supreme Comandant şi am pus Just Some Guy ca să se prindă lumea că nu mai sunt şef (dar m-am lăsat duce deşi puteam să mă scot). m-am gândit şi la Alcatrasia dar am preferat să nu-i mai trimit nici un mesaj privat deoarece e supărat destul pe Asfaloth şi Bloodjay că au trecut în CTL, nu voiam să suport a doua oară reacţia lui. până la urmă m-am pus în pat sperând că voi visa soluţia optimă.
n-am visat-o. dar până la urmă l-am pus pe aza96 duce, i-am dat un mesaj de informare şi am ieşit din trib. scurt.
cu cei din FxF am vorbit înainte să plec. le-am spus că eu şi FORBIDEN PANDORRA vremsă trecem la ei. singura cerere era un NAP cu E.S.T. am intrat în trib şi am obţinut şi NAP-ul :) l-am informat şi pe aza96 de noua relaţie diplomatică şi gata.
nu regret schimbarea tribului. nu mai sunt numărul unu în trib dar sunt într-un trib de pe locul 24 nu într-unul de pe 125. tipii sunt pe gustul meu, profesionişti şi agresivi. forumul e şi el drăguţ :).
o singură problemă ar fi. CVPN nu este în relaţii de prietenie cu titanle (din FxF) şi am primit mesaj de la el când a văzut că am intrat în FxF. l-am liniştit că voi fi neutru într-o dispută dintre el şi titanel. nu vreau să-l atac pentru că am avut mereu relaţii bune cu el :) acum sunt trecut la profilul lui pe lista cu aliaţi personali :)
acum, păzea lume! mi-am tras trib nou şi agresiv şi încă nu mi-am spus ultimul cuvânt pe lumea 7. imediat ce îmi pun la punct apărarea Pax Romana se vaîncheia şi-mi voi continua expansiunea :D

No comments: