Wednesday, August 8, 2007

dileme, dileme, dileme...

de pe lumea 1 deja m-am retras. contul de pe lumea 2 îl ţin..nici eu nu ştiu de ce îl mai ţin pentru că oricum nu voi mai face nimic semnificativ cu el. aşa că am rămas cu cele trei de pe tribal wars. pe lumea 10 sunt abia la început, pe lumea 8 tocmai am dat restart ceea ce mă pune la început :P doar pe lumea 7 am chestii serioase pe cap. pe lângă dilemele cu condusul tribului (bleah, nu mai vreau să-l conduc) mai am şi altfel de dileme. se practică ascunderea aliaţilor şi astfel se întâmplă de multe ori (sau cel puţin me mi s-a întâmplat de destule ori) ca un aliat să-l atace pe altul. se întâmplă uneori ca amândoi să-ţi ceară ajutorul în acelaşi timp să-l scapi de celălalt. e greu. mi s-a întâmplat cu CVPN. HUN este un trib bun care ca orice trib bun înnobilează sate. CVPN a fost un bun aliat până acum. problema este că HUN are conflicte cu multe triburi care îmi sunt aliate. de cel puţin două ori CVPN însuşi a avut războaie cu aliaţii mei. e aiurea. trebuie să avem mai multă grijă la alegerea aliaţilor. cred că familia HUN este unul din puţinii aliaţi pe care eu, cel puţin, mă pot baza (mai este şi NOS dar ei sunt cam departe). cu CVPN e destul de uşor. prefer să nu mă bag şi să-l sprijin când are necazuri.
însă cu alţii e mai complicat. am un vecin din =MES= ce probabil va fi înnobilat în curând de FxF. ascensiunea FxF mi-a dat fiori încă de la început. puterea lor este pe k37 exact unde sunt eu cam de capul meu şi orice încercare de a stabili relaţii diplomatice nu a ajuns nicăieri. de curând am încheiat o alianţă personală cu un membru de-al lor. imediat după mi-a cerut ajutor împotriva vecinului. vecinul mi-a cerut şi el ajutor împotriva FxF. ce-am făcut? sprijinul pentru Canadian va ajunge în mai puţin de o oră. cam târziu, dar am decis că trebuie să-mi onorez alianţa chiar dacă am impresia că e cam în zadar în faţa tăvălugului FxF.
mama lor de dileme...

No comments: