Tuesday, September 4, 2007

snipping and stuff

nu-mi stătea deloc bine cu doar un singur sat pe lumea 10 aşa că m-am decis să-l iau pe sus pe unul din vecini. l-am spionat şi am văzut că armata era super varză şi zidul inexistent. am bănuit că era înoobilat de cineva. am decis totuşi să-l "gust".
între timp şi MgZ avea nobilul scos şi a decis să ia un sat aproape de mine. dar a calculat greşit şi a văzut că nobilul îi murea. noroc că am putut să atac eu înainte să ajungă el. şi aşa mi-am făcut praf mare parte din armata de atac. nu-mi făceam probleme pentru că satul îl puteam lua şi cu trupe mai puţine, ceea ce am şi făcut.
apoi primesc un masej de la nick1357. voia să eliberez satul şi să i-l dau pentru că el înl înnobila. eu văzusem că satul avea loialitatea scăzută dar am tras concluzia greşită că a atacatorul a renunţat. uite că nu renuţase şi acum mă ameninţa.
a urmat un schimb lung de mesaje care a început în termeni destul de ostili dar apoi s-a terminat cu bine.
i-am dat satul înapoi cu condiţia ca el să mă ajute să înnobilez altul şi să-mi plătească nobilul. până la urmă ne înţelegem bine, că nu suntem oameni absurzi.
mi-am scos nobilul 2 şi am decis să atac alt vecin
acelaşi scenariu. la spionare a ieşit cu armata praf şi fără ziduri. după "degustare" am văzut că şi ăsta era muşcat de altcineva. primesc încă un mesaj de la un tip din Die. să fac cu nervii, nu alta. mama lor de vecini lacomi.
l-am mai spionat pe un vecin şi era plin de apărare. ufff.
în sfârşit m-am mulţumit cu un sat mai mic.
tribul meu, WeRock s-a tot micşorat. a ajuns la un moment dat la 16 membri. foarte urât. era clar că vom fi luaţi pe rând dacă nu facem ceva. eu şi MgZ am făcut ceva: am plecat din trib deoarece nu întrevedeam un viitor strălucit acolo. am intrat în BFC, tribul unde nick1357 este baron şi ducele este Evil Weasel pe care îl ştiu de pe forum. Evil este şi ducele UBL pe lumea 8 şi asta îl recomandă ca un lider şi un jucător bun. om vedea ce-o ieşi din asta
acum mă pregătesc de satul 3

No comments: